Ook zo'n actie, campagne of evenement?

We komen graag bij u langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm.
We verbinden onze ervaring en creativiteit aan uw uitdaging. Zo'n afspraak verplicht u tot niets.

Een moment geduld aub.

Ook zo'n actie, campagne of evenement?

We komen graag bij u langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm.
We verbinden onze ervaring en creativiteit aan uw uitdaging. Zo'n afspraak verplicht u tot niets.

Een moment geduld aub.

Interne communicatie

Acteurs, brainstorms, quizshows, awards en filmpjes activeren uw collega’s. Iedereen wordt betrokken bij het onderwerp. Samen bedenken we een onvergetelijke actie.

Gratis brainstormsessie

Brainstormsessie

We komen graag bij u langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm.
We verbinden onze ervaring en creativiteit aan uw uitdaging. Zo'n afspraak verplicht u tot niets.

Een moment geduld aub.

Brainstormsessie

We komen graag bij u langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm. We verbinden onze ervaring en creativiteit aan uw uitdaging. Zo’n afspraak verplicht u tot niets. Plan een afspraak »

Brainstormsessie

We komen graag bij u langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm.
We verbinden onze ervaring en creativiteit aan uw uitdaging. Zo'n afspraak verplicht u tot niets.

Een moment geduld aub.

VOMAR
Interne-campagne-Roadshow-Vomar
VOMAR - Roadshow De supermarkten van Vomar willen het hoogste niveau in service bieden. Per vestiging werden alle medewerkers getraind. Om iedereen te enthousiasmeren hebben we het trainingsprogramma verpakt in een spelshow.
Training

Interactieve spelshow

T-Mobile
Interne-campagne-T-Mobile
T-Mobile - Klantenservice bedankt! T-Mobile wilde de medewerkers van de klantenservice bedanken voor hun enorme inzet. Koffiedames en butlers verrasten de medewerkers op de werkvloer. Iedereen ontving een koffiemok met zijn eigen naam erop.
Klantenservice bedankt!

Verrassingsbezoek

Van Gansewinkel
Interne-campagne-Van-Gansewinkel
Van Gansewinkel - tevredenheidsonderzoek Van Gansewinkel wilde de aandacht vestigen op het belang van het medewerkerstevredenheidsonderzoek. Op de verschillende locaties filmden we een low budget filmpje. Medewerkers vertelden wat zij zouden doen als ze een dag op de stoel van de directeur zouden zitten.
Bekijk de video
Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Promotiefilmpje

Eneco
Interne-campagne-eneco
Eneco - Arbeidsveiligheid video Eneco besteedt veel aandacht aan arbeidsveiligheid. Wij produceerden een low budget videoclip om het onderwerp onder de aandacht te brengen bij de monteurs. De actrices in de clip speelden in elke trainingssessie een kennisquiz met de monteurs. Zij waren het gezicht van de campagne.
Bekijk de video
Arbeidsveiligheid campagne

Videoclip

Microsoft
Interne-campagne-Windows10-Microsoft
Microsoft - Windows10 lancering Je eigen product moet je goed kennen, voordat je anderen kunt enthousiasmeren. Voorafgaand aan de introductie van Windows10 werden alle Microsoft medewerkers bezocht door twee ambassadeurs. Zij overtuigden iedereen om zelf met het nieuwe besturingssysteem aan de slag te gaan.
Windows 10 lancering

Verrassingsbezoek

Schiphol
Interne-campagne-schiphol
Schiphol - Iedereen bedankt! In de zomermaanden verwerkt Schiphol grote stromen reizigers. Alle medewerkers spannen zich extra in. Wij produceerden een videoclip om alle medewerkers bij voorbaat te bedanken voor hun inzet.
Bekijk de video
Iedereen bedankt!

Videoclip

Vecozo
Interne-campagne-brainstorm
Vecozo - Introductie kernwaarden Met een intern evenement introduceerde Vecozo de nieuwe kernwaarden. Alle collega's gingen 1-op-1 met elkaar in gesprek. Zij bespraken hoe iedereen vanuit zijn rol kan bijdragen aan de ontwikkeling van de organisatie.
Introductie kernwaarden

Superbrainstorm

Schiphol
interne-campagne-schiphol-video
Schiphol - Opleiding tijdelijke krachten Schiphol wil duidelijk maken hoe de taken verdeeld zijn. Een videocartoon geeft een heldere introductie van de verschillende rollen binnen dit bedrijfsonderdeel van de luchthaven.
Bekijk de video
Briefing tijdelijke krachten

Videocartoon

Rijksoverheid
Interne-campagne-creatieve-verslaglegging
Overheidinstantie - De 'Week van Inspiratie' In opdracht van: Winkelman van Hessen

Verschillende overheidsinstanties kwamen bij elkaar tijdens de 'Week van Inspiratie'. Het doel was om collega's elkaar te laten inspireren en van elkaar te leren. Alle kansen werden uitgetekend op een wandverslag.
De 'Week van Inspiratie'

Wandverslag

Sanofi
Interne-campagne-Sanofi-(fotograaf-Paul-Ridderhof)
Sanofi - Lancering nieuw geneesmiddel In opdracht van: 4SURE pr & events b.v. Fotograaf: Paul Ridderhof

Sanofi voerde een interne campagne rond de introductie van een nieuw geneesmiddel. Wij gaven letterlijk 'smoel' aan de actie. Gedurende vijf maanden werden medewerkers regelmatig verrast door het gezicht van deze campagne: tijdens events, op de werkvloer en in korte filmpjes.
Productlancering

Miss Toujeo

  • Zowel de actrices als de figuranten waren erg vrolijk en gezellig. Ze waren goed met kinderen en ook met ouderen. De actrices konden goed zingen en waren zelf lekker initiatiefrijk. We waren erg positief over zowel de actrices als de figuranten. Toch hebben we wel nog twee opmerkingen; een van de actrices bracht haar hond mee, dat was op zich geen probleem maar wel wat onprofessioneel. De figuranten kwamen vrijdag drie kwartier te laat, natuurlijk kan dat gebeuren maar hierdoor konden we wel pas veel later aan de slag.
    Nadine van Wissen - 2twintig
  • Erg tevreden over ons enthousiaste improvisatie talent!
    Saskia de LInt - PR Stunt
  • De acteurs hebben hun werk goed verricht. Ze hebben uitgevoerd wat gevraagd was in de briefing. Ook eventuele bijsturing indien gevraagd was geen probleem.Wij zijn tevreden met de inbreng van de acteurs.
    Rene van Dalen - Lely Holding
  • Wij hebben gister een fantastische dag gehad met de dames van Perfect Match. Ze hebben de gasten goed vermaakt met de Live Jukebox en het maken van foto's. Ze speelden goed op de situatie in en hebben een perfecte uitstraling (vrolijk en positief). We waren erg blij met hun aanwezigheid!
    Justine de Haas - Stichting Nederland Schoon