Opvallen op een beurs
Op de beurs komt je hele doelgroep voorbij. Je stand kan er nog zo goed uitzien, dat biedt nog geen garantie op succes. Uiteraard komen bestaande relaties langs om bij te praten, maar hoe kom je met nieuwe klanten in gesprek?
Zo kom je in gesprek met beursbezoekers
Wij helpen je om in gesprek te komen met beursbezoekers. Samen bedenken we een opvallende actie die aansluit op jullie verhaal en product. Beursbezoekers zien al vanaf een afstand dat er op jullie stand wat te beleven valt, al snel is het eerste contact gelegd.
‘Martijn was voor ons een goede aanvulling op de beurs. Hij heeft met veel enthousiasme Yakult Start To Run onder de aandacht gebracht.’
— Esther Holvast-van der Ven, Yakult Nederland
Onze oplossingen

Met een kennisquiz brengen we jullie dienst of product onder de aandacht. Vooraf denken we mee over prikkelende vragen en we bieden een presentator plus digitaal quizsysteem.

In één dagdeel zetten we je standbemanning op scherp: hoe draai je samen de beste beurs ooit? In deze training is veel aandacht voor jullie specifieke situatie. Samen schakel je gelijk op: aanspreken, verhaal, vragen, call-to-action en opvolging.
Onze kunstenaars vragen beursbezoekers naar de belangrijkste innovaties in de branche, die worden getekend op een groot paneel in jullie stand. Zo kom je gemakkelijk in gesprek met beursbezoekers.
Ervaren marktlui weten dat je doorlopend je waar moet aanprijzen, dat geldt ook op een vakbeurs. Onze beurspresentatrice brengt doorlopend jouw product of dienst onder de aandacht. Vooraf ontwikkelen we samen een effectief script.

Beursbezoekers zoeken inspiratie en nieuwigheden, in de praktijk zijn die pareltjes goed verborgen op de beursvloer. Help je eigen relaties en prospects door ze mee te nemen op een innovatietour. De tour begint en eindigt op jullie stand.
De vakbeurs is een nieuwswaardig moment voor jouw branche, maak daar gebruik van. Wij maken een korte videoreportage van de eerste beursdag, zo’n filmpje wordt goed bekeken en je kunt er direct je eigen verhaal in kwijt.

'Wij hebben alle medewerkers betrokken bij het verbeteren van de organisatie. Het directieteam bepaalde vooraf kernwaarden en de medewerkers bedachten hoe zij daar zelf aan kunnen bijdragen. Aaaaha! heeft ons geholpen met de bijeenkomsten en de werkvormen. In vijf rondes gingen onze medewerkers met elkaar in gesprek in kleine groepjes. In iedere ronde wisselden de groepjes naar een volgende tafel en een volgende kernwaarde. Aan één van de tafels werd bijvoorbeeld besproken wat je zelf kunt veranderen om klantgerichter te werken, aan een andere tafel ging het over samenwerken. Alle oplossingen kregen een plek op het tafelkleed, op die manier konden volgende groepen er op verder bouwen. Aan elke tafel zat een directielid als gespreksleider. Een illustrator vertaalde de oplossingen ter plekke in tekeningen, dat gaf een nog helderder beeld. Vooraf werd een filmpje gemaakt waarin collega’s uit de organisatie per kernwaarde vertellen waarom zij die belangrijk vinden. Dat filmpje werd aan de start van de bijeenkomst vertoond. Na afloop heeft het management ervoor gezorgd dat zoveel mogelijk actiepunten uit de sessies zijn gerealiseerd. De eenvoudige opzet had een groots effect. Medewerkers voelen zich betrokken en er zijn veel zinvolle verbeteringen doorgevoerd.'

Brainstormsessie

Het evenement dat niemand wil missen
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.
Bestel het boek