Opvallen op de beursvloer…

Hoe kun je opvallen op de beursvloer?

Op de beurs komt je hele doelgroep voorbij. Je stand kan er nog zo goed uitzien, dat biedt nog geen garantie op succes. Uiteraard komen bestaande relaties langs om bij te praten, maar hoe kom je met nieuwe klanten in gesprek?

Trek de aandacht van de beursbezoekers

Wij helpen je om in gesprek te komen met beursbezoekers. Samen bedenken we een opvallende actie die aansluit op jullie verhaal en product. Beursbezoekers zien al vanaf een afstand dat er op jullie stand wat te beleven valt, al snel is het eerste contact gelegd.

Plan een online brainstorm

‘Martijn was voor ons een goede aanvulling op de beurs. Hij heeft met veel enthousiasme Yakult Start To Run onder de aandacht gebracht.’

  • Esther Holvast-van der Ven, Yakult Nederland

Opvallen op de beursvloer

Beurs - beursquiz

Beursquiz

Iedereen wil winnen

Met een beursquiz brengen we jullie dienst of product onder de aandacht en we verzamelen contactgegevens. Vooraf denken we mee over prikkelende vragen en opdrachten.

Beursquiz
beurs innovatietours

Innovatietours

Rondleidingen vanaf jouw stand

Beursbezoekers zoeken inspiratie en nieuwigheden, in de praktijk zijn die pareltjes goed verborgen op de beursvloer. Neem beursbezoekers mee op een innovatietour, die begint en eindigt op jullie stand.

Innovatietours
Inspiratiewand op je beursstand

Inspiratiewand

Prikkelt de nieuwsgierigheid

Onze kunstenaars vragen beursbezoekers naar de belangrijkste innovaties in de branche, die worden getekend op een groot paneel in jullie stand. Zo kom je direct in gesprek met beursbezoekers.

Inspiratiewand
Beurs - demonstratie

Demonstratie

Presentatie op je stand

Ervaren marktlui weten dat je doorlopend je waar moet aanprijzen, dat geldt ook op een vakbeurs. Onze beurspresentatrice brengt doorlopend jouw product of dienst onder de aandacht.

Training standbemanning

Training standbemanning

Draai de beste beurs ooit

In één dagdeel zetten we je standbemanning op scherp: hoe draai je samen de beste beurs ooit? In deze training is veel aandacht voor jullie specifieke situatie. Samen schakel je gelijk op: aanspreken, verhaal, vragen, call-to-action en opvolging.

Beurs - videoreporter

Videoreporter

Nieuwsitem vanaf de beursvloer

De vakbeurs is een nieuwswaardig moment voor jouw branche, maak daar gebruik van. Wij maken een korte videoreportage van de eerste beursdag, zo’n filmpje wordt goed bekeken en je kunt er direct je eigen verhaal in kwijt.

Case
*****

"Op de grootste maritieme beurs ter wereld wilden wij de aandacht vestigen op de Nederlandse maritieme maakindustrie. Met Aaaaha! hebben we gezorgd voor veel reuring op ons NL Paviljoen. Live-tekenaars maakten ter plekke een visuele totem met de pitches van onze leden-exposanten. Bovendien hadden we succes met de Innovatietours. Beursbezoekers werden langs onze leden-exposanten geleid door vlotte actrices. Vooraf had ik nog best twijfels over de tours. Gaat onze doelgroep wel mee op zo’n tour? Maar het pakte allemaal erg goed uit. De spontane en enthousiaste actrices deden het superleuk. Er was veel animo en het leverde waardevolle contacten op voor onze leden. De bezoekers reageerden enthousiast, zij deden nieuwe ideeën op en ontdekten bedrijven die ze nog niet kenden."

Joëlla Lucas - Netherlands Maritime TechnologyBekijk alle reviews op
MeetingReview.com
Tip!

Brainstorm online

We denken graag met je mee!
In een vrijblijvende, gratis brainstorm (videocall) helpen we je direct aan een aantal concrete ideeën.

Plan een online brainstorm

Het evenement dat niemand wil missen

Leestip! ‘Het evenement dat niemand wil missen – hoe organiseer je dat?’
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.

Bestel het boek