Evenement – succesfactoren

Welke succesfactoren kun jij toepassen op jouw evenement? Top-organisatoren delen openhartig hun inzichten in deze interviews. Hoe stemmen zij hun programma af op de doelgroep? Hoe zorgen zij voor uitverkochte zalen? Hoe brengen zij deelnemers in gesprek met sponsors?

Tips die jij zelf kunt toepassen

Wat zijn de succesfactoren van evenementen als The Next Web, MBA in één dag en de Week van de Ondernemer? Erik Peekel ging in gesprek met de organisatoren en zij deelden hun tips, die jij zelf kunt toepassen bij het organiseren van jouw eigen evenement.

De interviews…

Het evenement dat niemand wil missen

Aaaaha! Bureau voor live communicatie helpt bij het organiseren van evenementen die niemand wil missen.

Aaaaha! organiseerde een serie masterclasses voor organisatoren en verzamelde direct hun beste tips.

Die tips zijn gebundeld in het boek ‘Het evenement dat niemand wil missen

Evenement organiseren – succesfactoren

The Next Web - succesfactoren

The Next Web

Succesfactoren

Interview met Boris Velthuijzen van Zanten, mede-oprichter van The Next Web Conference. Ondanks de schaalgrootte willen de organisatoren een warme, persoonlijk sfeer creëren.

The Next Web
Het succes van MBA in een dag

MBA in één dag

Succesfactoren

Interview met Hans Janssen, oprichter van DenkProducties, organisator van spraakmakende managementseminars als MBA in één dag. Hans vertelt hoe hij deelnemers werft.

MBA in één dag
organisator van de week van de ondernemer

Week van de Ondernemer

Succesfactoren

Interview met Maarten van Druten, mede-oprichter van de Week van de Ondernemer. Hij vertelt hoe zij het programma afstemmen op de interesse van de genodigden.

Week van de Ondernemer
eventmarketing succes Aad Ouborg

Princess

Succesfactoren

Interview met Aad Ouborg (Princess); hij organiseert spraakmakende evenementen rond zijn producten en genereert zo veel publiciteit. Hoe pakt hij dat aan?

Princess
congres interactie Heliview

Heliview congressen

Succesfactoren

Interview met Hans de Werd, oprichter van Heliview. De congres-deelnemers worden één op één met business partners in gesprek gebracht en dat waarderen ook de deelnemers.

Heliview congressen
je evenement evalueren - interview met Janneke Staarink

IFFR

Succesfactoren

Interview met Janneke Staarink, zij was zakelijk directeur van het International Film Festival Rotterdam (IFFR). Wat doen zij om de sponsors enthousiast en betrokken te houden?

IFFR
Tip!

Brainstormsessie

We komen graag bij je langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm. We verbinden onze ervaring en creativiteit aan jouw uitdaging. Zo’n afspraak is uiteraard vrijblijvend.

Plan een afspraak

Het evenement dat niemand wil missen

Leestip! ‘Het evenement dat niemand wil missen – hoe organiseer je dat?’
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.
Bestel het boek