Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Ook nu iedereen afstand moet houden – helpen we je om jouw collega’s, relaties en leden te verbinden en te activeren. Organiseer nu je eigen 1m50, online of hybride evenement!

Wij bieden programma-advies, 1m50 acts, presentatoren, topsprekers, webinar-studio, de allerbeste online technologie, filmmakers en tekenaars.

Vanaf 1 juli mag je weer evenementen organiseren: wij denken graag met je mee over 1m50 formats en hybride oplossingen.

Tips voor jouw evenement

Inmiddels hebben ruim 1.600 organisatoren deelgenomen aan onze masterclass ‘Het evenement dat niemand wil missen’, hier vind je hun tips voor het organiseren van jouw evenement.

Hoe organiseer jij jouw evenement online?

Wil jij jouw evenement online gaan organiseren? Wij hebben onze tips voor een succesvol online evenement voor je op een rij gezet.

Aaaaha

Wij werken onder andere voor:

Aaaaha! Bureau voor live communicatie - opdrachtgevers
Aaaaha! Bureau voor live communicatie

‘Prettige samenwerking en een mooi eindresultaat.’

  • Mustafa Kedilioglu, Mininsterie BZK

Ons team

Erik Peekel

Erik Peekel

erik@livecommunicatie.nl

In 1999 startte Erik het bureau. Hij gelooft in de kracht van storytelling en interactie. Hij is een veelgevraagd dagvoorzitter. Erik schreef het boek ‘Het evenement dat niemand wil missen – Hoe organiseer je dat?’

Joep Tielens

Joep Tielens

joep@livecommunicatie.nl

Sinds 2001 is Joep creatief bij Aaaaha! Hij ontwikkelt en produceert marketingacties en evenementen. Joep voelt feilloos aan hoe je iedere doelgroep in beweging krijgt, met aanstekelijk plezier.

Marjolein de Bruijn

Marjolein de Bruijn

marjolein@livecommunicatie.nl

Marjolein is sinds 2005 creatief bij Aaaaha! Zij vertaalt uw doelstelling in een onderscheidende actie. Hiervoor werkte Marjolein bij het Convention Bureau van Den Haag Marketing.

Aaaaha! garantie

Onze unieke werkwijze in 7 heldere afspraken:

  • Onze focus is een ijzersterk programma, waarmee je je doelgroep in beweging krijgt. Een locatie en cateraar mag je ook zelf regelen, desgewenst willen we daar best over meedenken.
  • We bieden je toegang tot de beste oplossingen. Inmiddels hebben we bijgedragen aan meer dan 3.000 evenementen en live campagnes. Wij kunnen vooraf goed inschatten wat niet en wat wél werkt.
  • Wij geven praktisch advies, concrete ideeën waarmee je direct aan de slag kunt. Vanaf het intakegesprek (telefonisch of face-to-face) heb je je vaste contactpersoon.
  • Geen verrassingen achteraf. We werken met vaste tarieven, daar komt nooit zomaar een extra kostenpost bij.
  • Geen lange trajecten, meestal is één gesprek al voldoende om helder te krijgen wat we gaan doen en wat dat gaat kosten. Voor zo’n gesprek betaal je niets. Nadat je vervolgens ons voorstel hebt ontvangen kun je beslissen of je ermee verder wil of niet.
  • Wij werken met een selecte groep toptalenten: filmmakers, tekenaars, acteurs en workshopleiders, die we persoonlijk en goed kennen. Zij presteren op Champions League-niveau. Om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen zetten wij vaak acteurs in. Maar geen zorgen, zij maken nooit grappen ten koste van mensen of organisaties.
  • Onze talenten zijn uiterlijk een uur voor aanvang op locatie, dat scheelt jou een boel stress.

Aaaaha! VIP's

Word VIP en ontvang uitnodigingen voor:

  • Inspiratie-evenement ‘Het evenement dat niemand wil missen’
  • Rondetafelbijeenkomst en clinics

Vanzelfsprekend delen we jouw gegevens niet met andere partijen: onze privacyverklaring.

Een moment geduld aub.