Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Wij helpen je met het organiseren van jouw online of onsite evenement.
Wij bieden programma-advies, webinar-studio, presentatoren, topsprekers, de allerbeste online technologie, filmmakers en tekenaars.

Wij zijn creatieve, pragmatische programmamakers. We snappen wat je voor elkaar wilt krijgen en komen direct met een aantal beproefde oplossingen.

Terugkomdag

Nu jullie weer naar kantoor mogen, helpen we je met het organiseren van een terugkomdag. Samen met je team verken je hoe hybride werken er bij jullie uit gaat zien.
TERUGKIJKLINK – online talkshow over hybride werken en het activeren en betrekken van je medewerkers.

Tips voor jouw online evenement

Inmiddels hebben we meer dan 100 online evenementen georganiseerd. Onze belangrijkste inzichten hebben we voor je op een rij gezet: 7 tips voor jouw online evenement.

Aaaaha

Wij werken onder andere voor:

Aaaaha! Bureau voor live communicatie - opdrachtgevers

‘Met dank aan het team van Aaaaha! is er een prachtig interactief webinar over de energieprestatie van gebouwen neergezet. Aaaaha! heeft een goed format ontwikkeld waardoor ruim 1000 deelnemers ruim 1,5 uur van begin tot einde ‘bij de les’ zijn gehouden. Ze denken mee, zijn flexibel en hebben veel creativiteit in huis.’

  • Laurens de Jong, NEN

Ons team

Erik Peekel

Erik Peekel

erik@livecommunicatie.nl

In 1999 startte Erik het bureau. Hij gelooft in de kracht van storytelling en interactie. Hij is een veelgevraagd webinar-host. Erik schreef het boek ‘Het evenement dat niemand wil missen – Hoe organiseer je dat?’

Joep Tielens

Joep Tielens

joep@livecommunicatie.nl

Sinds 2001 is Joep creatief bij Aaaaha! Hij ontwikkelt en produceert marketingacties en (online) evenementen. Joep voelt feilloos aan hoe je iedere doelgroep in beweging krijgt, met aanstekelijk plezier.

Marjolein de Bruijn

Marjolein de Bruijn

marjolein@livecommunicatie.nl

Marjolein is sinds 2005 creatief bij Aaaaha! Zij vertaalt uw doelstelling in een online evenement. Hiervoor werkte Marjolein bij het Convention Bureau van Den Haag Marketing.

Aaaaha! garantie

Onze unieke werkwijze in 7 heldere afspraken:

  • Onze focus is een ijzersterk programma, waarmee je je doelgroep in beweging krijgt. Een locatie en cateraar mag je ook zelf regelen, desgewenst willen we daar best over meedenken.
  • We bieden je toegang tot de beste oplossingen. Inmiddels hebben we bijgedragen aan meer dan 3.000 evenementen en live campagnes. Wij kunnen vooraf goed inschatten wat niet en wat wél werkt.
  • Wij geven praktisch advies, concrete ideeën waarmee je direct aan de slag kunt. Vanaf het intakegesprek (telefonisch of face-to-face) heb je je vaste contactpersoon.
  • Geen verrassingen achteraf. We werken met vaste tarieven, daar komt nooit zomaar een extra kostenpost bij.
  • Geen lange trajecten, meestal is één gesprek al voldoende om helder te krijgen wat we gaan doen en wat dat gaat kosten. Voor zo’n gesprek betaal je niets. Nadat je vervolgens ons voorstel hebt ontvangen kun je beslissen of je ermee verder wil of niet.
  • Wij werken met een selecte groep toptalenten: filmmakers, tekenaars, acteurs en workshopleiders, die we persoonlijk en goed kennen. Zij presteren op Champions League-niveau. Om deelnemers met elkaar in gesprek te brengen zetten wij vaak acteurs in. Maar geen zorgen, zij maken nooit grappen ten koste van mensen of organisaties.
  • Onze talenten zijn uiterlijk een uur voor aanvang op locatie, dat scheelt jou een boel stress.

Aaaaha! VIP's

Word VIP en ontvang uitnodigingen voor:

  • Inspiratie-evenement ‘Het evenement dat niemand wil missen’
  • Rondetafelbijeenkomst en clinics

Vanzelfsprekend delen we jouw gegevens niet met andere partijen: onze privacyverklaring.

Een moment geduld aub.