Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Met een goed evenement kun je nieuwe klanten aantrekken, je zichtbaarheid in de markt vergroten en collega’s betrekken bij de nieuwe strategie. Je kunt mensen verrassen, activeren, verbinden en inspireren. Wij helpen je bij het organiseren van jouw evenement dat niemand wil missen, als fysiek, online, hybride of multi-hub evenement.

Wij bieden programma-advies, webinar-studio, scriptschrijvers, presentatoren, gespreksleiders, topsprekers, filmmakers, tekenaars, trainers, acteurs en de allerbeste (online) technologie.

Wij zijn creatieve, pragmatische programmamakers. We snappen wat je voor elkaar wilt krijgen en komen direct met een aantal beproefde oplossingen.

VAKANTIE – ons kantoor is gesloten tot 9 augustus 2021

Plan vrijblijvend een online brainstorm

Aaaaha

Wij werken onder andere voor:

Aaaaha! Bureau voor live communicatie - opdrachtgevers

‘Met dank aan het team van Aaaaha! is er een prachtig interactief webinar over de energieprestatie van gebouwen neergezet. Aaaaha! heeft een goed format ontwikkeld waardoor ruim 1000 deelnemers ruim 1,5 uur van begin tot einde ‘bij de les’ zijn gehouden. Ze denken mee, zijn flexibel en hebben veel creativiteit in huis.’

  • Laurens de Jong, NEN

Ons team

Erik Peekel

Erik Peekel

erik@livecommunicatie.nl

In 1999 startte Erik het bureau. Hij gelooft in de kracht van storytelling en interactie. Hij is een veelgevraagd (online) dagvoorzitter. Erik schreef het boek ‘Het evenement dat niemand wil missen – Hoe organiseer je dat?’

Joep Tielens

Joep Tielens

joep@livecommunicatie.nl

Sinds 2001 is Joep creatief bij Aaaaha! Hij ontwikkelt en produceert marketingacties en (online) evenementen. Joep voelt feilloos aan hoe je iedere doelgroep in beweging krijgt, met aanstekelijk plezier.

Marjolein de Bruijn

Marjolein de Bruijn

marjolein@livecommunicatie.nl

Marjolein is sinds 2005 creatief bij Aaaaha! Zij vertaalt uw doelstelling in een (online ) evenement, film of marketingactie. Hiervoor werkte Marjolein bij het Convention Bureau van Den Haag Marketing.

Aaaaha! garantie

Onze unieke werkwijze in 7 heldere afspraken:

  • Onze focus is een ijzersterk programma, waarmee je je doelgroep in beweging krijgt. Een locatie en cateraar mag je ook zelf regelen, desgewenst willen we daar best over meedenken.
  • We bieden je toegang tot de beste oplossingen. Inmiddels hebben we bijgedragen aan meer dan 3.000 evenementen en live campagnes. Wij kunnen vooraf goed inschatten wat niet en wat wél werkt.
  • Wij geven praktisch advies, concrete ideeën waarmee je direct aan de slag kunt. Vanaf het intakegesprek (telefonisch of face-to-face) heb je je vaste contactpersoon.
  • Geen verrassingen achteraf. We werken met vaste tarieven, daar komt nooit zomaar een extra kostenpost bij.
  • Geen lange trajecten, meestal is één gesprek al voldoende om helder te krijgen wat we gaan doen en wat dat gaat kosten. Voor zo’n gesprek betaal je niets. Nadat je vervolgens ons voorstel hebt ontvangen kun je beslissen of je ermee verder wil of niet.
  • Wij werken met een selecte groep toptalenten: scriptschrijvers, gespreksleiders, dagvoorzitters, filmmakers, tekenaars, acteurs en workshopleiders, die we persoonlijk en goed kennen. Zij presteren op Champions League-niveau.
  • Onze talenten zijn uiterlijk een uur voor aanvang op locatie, dat scheelt jou een boel stress.

Aaaaha! VIP's

Word VIP en ontvang uitnodigingen voor:

  • Inspiratie-evenement ‘Het evenement dat niemand wil missen’
  • Rondetafelbijeenkomsten en clinics

Vanzelfsprekend delen we jouw gegevens niet met andere partijen: onze privacyverklaring.

Een moment geduld aub.