Marketingactie op point of sale

Marketingactie op point of sale

Een verrassende marketingactie zet consumenten in beweging. Wij helpen je om je merk te verbinden aan plezierige momenten.

Verras en activeer consumenten

Met een marketingactie verras je je doelgroep op point-of-sale en op festivals. Samen bedenken we een actie, die men navertelt, waarmee je contactgegevens verzamelt én die aansluit op jullie merkidentiteit.

Plan een online brainstorm

Verrassende marketingacties en PR stunts

Salestijgers - actrices bezoeken prospects

Salestijgers

Salespitch door actrices

Actrices bezoeken jouw B2B relaties met een professionele salespitch. Zij presenteren bijvoorbeeld jullie nieuwe product en zij halen waardevolle feedback op.

Desalestijgers.nl
Marketingactie - winactie

Win actie

Iedereen wil winnen

Iedereen doet graag mee aan een win actie en je kunt er contactgegevens mee verzamelen. Grijp de aandacht online of in een winkelstraat. Wij bieden spelconcepten, -technologie, uitzendstudio en goede presentatoren.

Marketingactie - PR Stunt

PR stunt

Nieuws kun je maken

Journalisten houden van verhalen die je na wilt vertellen. Samen bedenken we een actiegroep of recordpoging die tot de verbeelding spreekt. Wij bieden direct ook de acteurs en vloggers/presentatoren.

Inhaakactie - Actiemarketing

Inhaakactie

Claim het moment

Verbind je merk met het fijne gevoel dat het moment oproept. Festivals, maar ook Koningsdag, Halloween, Sinterklaas en Kerst lenen zich uitstekend voor een sympathieke inhaakactie.

Productdemonstratie - Actiemarketing

Productdemonstratie

Overtuigen op de winkelvloer

Je wilt de aankoopbeslissing beïnvloeden, de winkelvloer is daarvoor natuurlijk de allerbeste plek. Vestig de aandacht op je product met een win actie of een productdemonstratie. Wij bieden ervaren presentatoren.

Verrassingsbezoek - Actiemarketing

Verrassingsbezoek

Bedank je beste klanten

Doe wat bijzonders voor je beste klanten (B2B): onze butler (acteur) bezoekt hen met een aardigheidje en een persoonlijk verhaal. Of laat je resellers bezoeken om een productintroductie of een incentive-actie onder de aandacht te brengen.

Case
*****

'Wij wilden al onze medewerkers kennis laten maken met onze Klantvoordeel propositie. Aaaaha! bedacht samen met ons een interne actie rond de campagne-slogan 'Wie combineert, verdient meer!' Aaaaha! zorgde ook voor de uitvoer op onze drie locaties. Hippe signjugglers verrasten alle collega's op de werkvloer, zij introduceerden de actie. In de aula kon je een ijsje halen, door te combineren kon je extra's verdienen: Wie alleen kwam kreeg één bolletje, wie met zijn tweeën kwam kreeg twee bolletjes en met zijn drieën kreeg je er verse aardbeien en slagroom bij. Er werd zeer positief op deze actie gereageerd.'

Arjan Merkelijn - T-MobileBekijk alle reviews op
MeetingReview.com
Tip!

Brainstorm online

We denken graag met je mee!
In een vrijblijvende, gratis brainstorm (videocall) helpen we je direct aan een aantal concrete ideeën.

Plan een online brainstorm

Het evenement dat niemand wil missen

Leestip! ‘Het evenement dat niemand wil missen – hoe organiseer je dat?’
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.

Bestel het boek