Marketingactie op festivals en op point of sale

Marketingactie op festivals en op point of sale

Een effectieve marketingactie brengt consumenten in beweging. Wij helpen je om je merk te verbinden aan plezierige momenten, bijvoorbeeld met een inhaakactie op een festival.

Consumenten worden tegenwoordig letterlijk in de hersenscanner gelegd om te kijken hoe hun besliscentra reageren op verschillende reclame-uitingen. Uit neuromarketingonderzoek blijkt wat wij al wel wisten: het is slim om je merk te verbinden aan positieve emoties. Onze hersenen zitten vol Pavlov reacties: moeiteloos verbindt een consument jouw merk met de fantastische tijd die zij op haar favoriete festival beleefde.

Verras en activeer consumenten

Wij helpen je om consumenten te verrassen. We haken aan op festivals óf we voegen een verrassende activatie toe aan de winkelstraat. Samen bedenken we een actie, die men navertelt, waarmee je contactgegevens verzamelt én die aansluit op jullie merk.

Bekijk onze oplossingen

‘Wederom een prettige samenwerking met de acteurs achter de rug op het Dutch Valley festival. De zelfstandige en zeer professionele werkwijze van de acteurs geeft ons altijd veel rust en blije klanten/bezoekers.’
— Maaike Kerkstra, T-Mobile

Onze oplossingen

Winactie - marketingactie

Win actie

Iedereen wil winnen

Al vanaf een afstand kun je zien dat er wat te winnen valt, een goed spel maakt nieuwsgierig en je kunt er contactgegevens mee verzamelen. Grijp de aandacht in een winkelstraat of op een festival. Wij bieden spelconcepten, -technologie en goede presentatoren.

PR stunt - Actiemarketing

PR stunt

Nieuws kun je maken

Journalisten houden van verhalen die je na wilt vertellen en zulke verhalen brengen wij graag tot leven. Samen bedenken we een actiegroep, recordpoging of volksraadpleging die tot de verbeelding spreekt. Wij bieden direct ook de acteurs en figuranten.

Guerrilla - Actiemarketing

Guerrilla actie

Grijp de volle aandacht

Consumenten hebben een geavanceerd reclame-filter ontwikkeld, breek er doorheen met het shock-effect. We laten consumenten opeens in een opmerkelijke situatie belanden, zoals een diner op straat waar je de eregast bent.

Inhaakactie - Actiemarketing

Inhaakactie

Claim het moment

Festivals, maar ook Koningsdag, Halloween, Sinterklaas en Kerst lenen zich uitstekend voor een sympathieke inhaakactie. Verbind je merk met het fijne gevoel dat het moment oproept. Wij helpen je graag met een spraakmakende actie.

Productdemonstratie - Actiemarketing

Productdemonstratie

Overtuigen op de winkelvloer

Je wilt de aankoopbeslissing beïnvloeden, de winkelvloer is daarvoor natuurlijk de allerbeste plek. Vestig de aandacht op je product met een win actie, een kennisquiz of een productdemonstratie. Wij bieden ervaren presentatoren.

Verrassingsbezoek - Actiemarketing

Verrassingsbezoek

Bedank je beste klanten

Doe wat bijzonders voor je beste klanten (B2B): onze butler (acteur) bezoekt hen met een aardigheidje en een persoonlijk verhaal. Of laat je resellers bezoeken om een productintroductie of een incentive-actie onder de aandacht te brengen.

Tip!

Brainstormsessie

We komen graag bij je langs. Niet voor een verkooppraatje, maar voor een inhoudelijke brainstorm. We verbinden onze ervaring en creativiteit aan jouw uitdaging. Zo’n afspraak is uiteraard vrijblijvend.

Plan een afspraak

Het evenement dat niemand wil missen

Leestip! ‘Het evenement dat niemand wil missen – hoe organiseer je dat?’
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.
Bestel het boek