Marketingactie op point of sale
Een effectieve (online) marketingactie brengt consumenten in beweging. Wij helpen je om je merk te verbinden aan plezierige momenten.
Verras en activeer consumenten
Wij helpen je om consumenten te verrassen. Samen bedenken we een actie, die men navertelt, waarmee je contactgegevens verzamelt én die aansluit op jullie merkidentiteit.
‘Wederom een prettige samenwerking met de acteurs achter de rug op het Dutch Valley festival. De zelfstandige en zeer professionele werkwijze van de acteurs geeft ons altijd veel rust en blije klanten/bezoekers.’
- Maaike Kerkstra, T-Mobile
Onze oplossingen
Actrices verzorgen online 1-op-1 salespitches in Microsoft Teams en presenteren jullie nieuwe product. Bovendien halen zij waardevolle feedback op.
Iedereen doet graag mee aan een win actie en je kunt er contactgegevens mee verzamelen. Grijp de aandacht online of in een winkelstraat. Wij bieden spelconcepten, -technologie, uitzendstudio en goede presentatoren.
Journalisten houden van verhalen die je na wilt vertellen en zulke verhalen brengen wij graag tot leven. Samen bedenken we een actiegroep, recordpoging of volksraadpleging die tot de verbeelding spreekt. Wij bieden direct ook de acteurs en figuranten.
Festivals, maar ook Koningsdag, Halloween, Sinterklaas en Kerst lenen zich uitstekend voor een sympathieke inhaakactie. Verbind je merk met het fijne gevoel dat het moment oproept. Wij helpen je graag met een spraakmakende actie.
Je wilt de aankoopbeslissing beïnvloeden, de winkelvloer is daarvoor natuurlijk de allerbeste plek. Vestig de aandacht op je product met een win actie, een kennisquiz of een productdemonstratie. Wij bieden ervaren presentatoren.
Doe wat bijzonders voor je beste klanten (B2B): onze butler (acteur) bezoekt hen met een aardigheidje en een persoonlijk verhaal. Of laat je resellers bezoeken om een productintroductie of een incentive-actie onder de aandacht te brengen.
'Wij wilden al onze medewerkers kennis laten maken met onze Klantvoordeel propositie. Aaaaha! bedacht samen met ons een interne actie rond de campagne-slogan 'Wie combineert, verdient meer!' Aaaaha! zorgde ook voor de uitvoer op onze drie locaties. Hippe signjugglers verrasten alle collega's op de werkvloer, zij introduceerden de actie. In de aula kon je een ijsje halen, door te combineren kon je extra's verdienen: Wie alleen kwam kreeg één bolletje, wie met zijn tweeën kwam kreeg twee bolletjes en met zijn drieën kreeg je er verse aardbeien en slagroom bij. Er werd zeer positief op deze actie gereageerd.'
Corona
We maken live webinars, podcasts, web TV, videoclipjes en infographics.
Het evenement dat niemand wil missen
Veel praktische inzichten en tips, waar je direct mee aan de slag kunt.